Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Jimlaw: Με σημεία που αξίζουν

Καλημέρα  σε όλους. Μετά από ένα χαλαρό μεοσβδόμαδο πρόγραμμα αγώνων, έρχεται ένα γεμάτο Σαββατοκύριακο. Πλήρης εξέλιξη στα πρωταθλήματα, λοιπόν. Μάλιστα, έχουμε επανέναρξη σε Ελβετία αλλά και σε Αργεντινή. Φυσικά, σ' αυτά τα πρωταθλήματα υπήρξε μεγάλη διακοπή και δεν θα ασχοληθούμε στοιχηματικά από τώρα. Κατά τ' άλλα, χρειάζεται προσεκτική μελέτη γιατί πολλές ομάδες έχουν παίκτες που ταξίδεψαν με τις Εθνικές τους μεσοβδόμαδα. Επίσης, αρκετές ομάδες έχουν αγώνες για το Champions League και το Europa League, μεσοβδόμαδα. Όλα αυτά, δεν πρέπει να τα παραβλέπουμε. Τα λαμβάνουμε υπόψη μας και προχωράμε παρακάτω . . .

Αρχικά, αυτό που θα πω για το κουπόνι του Σαββατοκύριακου και κυρίως για σήμερα Σάββατο είναι ότι υπάρχουν πολλά υψηλά σημεία που αξίζουν. Κατά την προσωπική μου άποψη, ένα κουπόνι κρίνεται καλό αν έχει υψηλές αποδόσεις που αξίζουν να πονταριστούν.

Καθώς μελετούσα αυτό το σουκου, στοιχηματικά, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι έχει μία ιδιαιτερότητα. Πολλά σημεία για σήμερα Σάββατο και πολύ λιγότερα για αύριο Κυριακή. Οπότε και εγώ, θα διαμορφώσω το παιχνίδι μου ανάλογα...

Συνήθως, ένα φυσιολογικό ποντάρισμα μου, σε ένα σουκου είναι γύρω στις 80-90 μονάδες (το νούμερο αυτό το μεταφράζει ο καθένας όπως θέλει αναλογικά). Για μένα οριοθετείται κάπου εκεί (στις 80-90 μονάδες). Ημερησίως. Ξεχωριστά για Σάββατο και ξεχωριστά για Κυριακή.

Εφόσον, κρίνω ότι το Σάββατο μου προσφέρει πολλά περισσότερα και καλύτερα σημεία, θα ποντάρω περισσότερες μονάδες το Σάββατο και λιγότερες την Κυριακή, που μου προσφέρει ως μέρα πολύ λιγότερα σημεία. Έτσι, λοιπόν, θα καταλήξω μετά το πέρας του σουκου να έχω ποντάρει στο σύνολο του (και τις δύο μέρες του, δηλαδή) ένα φυσιολογικό ποντάρισμα. Απλά, θα έχω την διαφορά ότι ποντάρισα περισσότερο το Σάββατο και λιγότερο την Κυριακή.

Προχωράω, λοιπόν, στο σημερινό πρόγραμμα. Θα αναφέρω ποια σημεία κράτησα αρχικά και στην συνέχεια ποια και γιατί τα σβήνω και κατόπιν, ποια σημεία και γιατί τα κρατάω για ποντάρισμα. Πάμε λοιπόν...

Ρέντινγκ, ΚΠΡ, Σάντερλαντ, Τότεναμ goal goal, Μπάρνσλεϊ, Μπέρμιγχαμ over, Μπέρμιγχαμ διπλό, Γιόβιλ, Μπρίστολ Ρόβερς, Σάουθεντ, Πορτ Βέϊλ, Γκιμαράες διπλό και goal goal, Μπρέντα, Σεντ Ετιέν over, Αστέρα Τρίπολης, Βαλένθια, Κόρδοβα και Ζούλτε Βάρεγκεμ.

19 σημεία στο σύνολο. Αρκετά... Στόχος μου είναι να πέσω ακόμα και πιο κάτω από τα μισά... Οπότε, αρχίζω να "κόβω" σημεία και εξηγώ το γιατί...

Αφήνω, την ΚΠΡ (δεν μπορώ να βασίζομαι στο ότι κάποτε θα κερδίσει. Αν το κάνει μπράβο της. Έχω σημεία με καλύτερα δεδομένα). Αφήνω το goal goal της Τότεναμ (λόγω μικρής απόδοσης. 1,67 το βρήκα). Αφήνω το Over της Μπέρμιγχαμ (οριακό είναι και συν τοις άλλοις θέλω να κινηθώ με πολύ πιο ψηλές αποδόσεις). Αφήνω τόσο την Σάουθεντ, όσο και την Πορτ Βέϊλ (φαβορί σε σωστή τιμή και οι δύο ομάδες, αλλά σε League two να ποντάρω σημεία του 2,10 ενώ παραδοσιακά ψάχνω τα 4άρια και τα 5άρια, δεν το κάνω).

Αφήνω και την Γκιμαράες (δεν έχει καλή φόρμα. 1-3-1 έχει μέσα στο 2013). Αφήνω και το goal goal της, επίσης. Αφήνω και την Μπρέντα (μου αρέσει το διπλό και η απόδοση αλλά από την μία η Ντεν Χάαγκ έχει τρεις σερί ισοπαλίες εντός και από την άλλη την έχω κοντράρει άλλες δύο φορές φέτος και έχασα).

Αφήνω και το over της Σεντ Ετιέν (μου αρέσει, αλλά όπως προείπα, θέλω να κινηθώ σε υψηλές αποδόσεις). Έξω και ο Αστέρας (εδώ με φρενάρει η πρόσληψη του νέου προπονητή στον Ολυμπιακό). Έξω και η Βαλένθια (δεν θα έχει εύκολο έργο και η απόδοση του 2.60 δεν με "ψήνει"). Έξω και η Ζούλτε Βάρεγκεμ (είναι επιλογή, αλλά δεν θέλω να ανοιχτώ. Οπότε, την αφήνω).

Από τα 19 σημεία που έγραψα εξαρχής, λοιπόν, έπεσα στα 7... Καλή αναλογία. Αυτά τα 7 σημεία, θα είναι και αυτά που θα ποντάρω...

Ρέντινγκ (έχει 4-1-1 στα τελευταία 6 ματς. Η Στόουκ, έχει 0-2-4. Άρα, έχω φόρμα υπέρ μου. Που είναι το κυριότερο. Στα τελευταία 3 εντός η Στόουκ δν κερδίζει και η Ρέντινγκ έσπασε το ρόδο στο Νιουκάστλ. Ένα ακόμη δεδομένο είναι η ρέντα που έχει η Ρέντιγκ, καθώς είναι ομάδα με έφεση να σκοράρει στα τελευταία λεπτά. Και όλα τα αγοράζω σε απόδοση 4,60).

Σάντερλαντ [λίγο ή πολύ οι δύο ομάδες, έχουν την ίδια φόρμα. Η Σάντερλαντ, θα έχει την έδρα. Η Άρσεναλ, θα έχει 2-3 απώλειες παικτών στην άμυνα (Φερμάλεν, Γκιμπς και ίσως δεν ξέρω, τον Κονσιελνί). Κυρίως, στο στοιχείο που στηρίζομαι είναι η φιλοσοφία της Σάντερλαντ και του Μακ Λις. Δεν θα ανοιχτεί.. Θα περιμένει την Άρσεναλ και θα την "χτυπήσει" στην κόντρα. Το έκανε πολύ καλά με την Μαν Σίτυ... Γιατί, όχι με την Άρσεναλ η οποία δεν φημίζεται για την καλή αμυντικη΄λειτουργία της. Στο 4,50 ο άσος).

Μπάρνσλεϊ (η ομάδα στα τελευταία 4 παιχνίδια της, έχει τρεις νίκες και μία ισοπαλία. Αν προσθέσουμε και το ματς κυπέλλου με την Χαλ, μετράει τέσσερις νίκες και μία ισοπαλία. Από την άλλη η Μίντλεσμπρο, μετράει τέσσερις σερί ήττες στο πρωτάθλημα. Κάκιστη φόρμα. Αν θυμάστε, την Μπάρνσλεϊ, την ποντάρισα και το περασμένο Σάββατο μέσα στην Μπλάκπουλ και δικαιώθηκα. Με τα δεδομένα που υπάρχουν, δεν έχω λόγο να μην την ξανά - ποντάρω... Στο 4,50 το διπλό).

Μπρίστολ Ρόβερς (εδώ η απόδοση έπεσε. Στο 3.80 την βρήκα αρχικά την Μπρίστολ και στο 3.60 πήγε. Και πάλι, όμως είναι σημείο με αξία στην απόδοση. Φορμαρισμένη, αποτελεσματική τόσο εντός έδρας, όσο και εκτός και κυρίως με ρέντα στα παιχνίδια της κι αυτή, όπως και η Ρέντινγκ. Στο 3,60 το διπλό).

Γιόβιλ [εδώ έχω μία ομάδα η οποία έχει 5 σερί νίκες στο Πρωτάθλημα της League one. Βρίσκεται σε Top φόρμα, δηλαδή. Αναβλήθηκε και το παιχνίδι της, μεσοβδόμαδα με την Όλνταμ και έτσι ξεκουράστηκε, συν τοις άλλοις. Από την άλλη, έχω μία Κόβεντρι η οποία ναι μεν κι' αυτή είναι σε καλή κατάσταση στο πρωτάθλημα, αλλά μεσοβδόμαδα δέχτηκε 3 γκολ από την Κρου. Πέρα από αυτό το δεδομένο (που όσο να 'ναι δημιουργεί μία πτώση), δεν γίνεται να δίνεται η Γιόβιλ (των 5 σερί νικών) σε απόδοση 4,20].

Κόρδοβα (και εδώ, έχω μία ομάδα σε top φόρμα. Τέσσερις σερί νίκες, μετράει η Κόρδοβα. Φυσικά, η Έλτσε, έχει το απόλυτο 11-0-0 εντός έδρας. Στα τελευταία παιχνίδια της, πάβτως πολύ στην ισοπαλία "το έχει ρίξει". Και σε γενικές γραμμές, δεν καίγεται κιόλας για την νίκη. Έχει 12 πόντους διαφορά από την δεύτερη ομάδα.  Κάπου στο 3,50 το περίμενα το διπλό της Κόρδοβα. Στο 4,20 που το βρήκα, το ποντάρω).

Μπέρμιγχαμ (εδώ πηγαίνω με το taming. Δύο σερί νίκες για την Μπέρμιγχαμ και δύο σερί ήττες για την Τσάρλτον. Αντίθετα αποτελεσματα στα τελευταία δύο παιχνίδια τους, δηλαδή στο πρωτάθλημα. Η Μπέρμιγχαμ, δείχνει δείγματα ανόδου. Και η Τσάρλτον, πτώσης.. Στο 3.10 το διπλό).

Αυτά, ήταν τα 7 σημεία που θα ποντάρω... Το ερώτημα είναι πως θα τα ποντάρω... Να πω την αλήθεια, το σκέφτηκα πολύ. Σκέφτηκα, να παίξω και 1-2 παρολί ή να πάω μόνο με μονά αποδεκτά. Τελικά, κατέληξα σε κάτι το οποίο μου αρέσει πιο πολύ και θα εξηγήσω το γιατί...

Θα ποντάρω σε μονά αποδεκτά τις: Ρέντιγνκ, Σάντερλαντ, Μπάρσλεϊ, Μπρίστολ Ρόβερς αρχικά. Και στην συνέχεια θα κάνω ένα Trixie (σύστημα 2-3) με τις: Γιόβιλ, Κόρδοβα και Μπέρμιγχαμ. Αλλά, εδώ, πέρα από το σύστημα (2-3) θα ποντάρω επίσης και μονά αποδεκτά τις: Γιόβιλ και Κόρδοβα.. Σε περίπτωση που μία από τις δύο κερδίσει έχω πάρει το υπερδιπλάσιο ποσό του συστήματος που ποντάρισα...

Αρχικό κεφάλαιο: 1000 μονάδες
Προηγούμενο υπόλοιπο: 869,85 μονάδες
Κέρδη (3/2/2013): -
Υπόλοιπο: 869,75 μονάδες
Ποντάρισμα (9/2/2013):
Μονά αποδεκτά
Στόουκ - Ρέντινγκ 2 (4.60) Χ 13 μονάδες
Σάντερλαντ - Άρσεναλ 1 (4.50) Χ 13 μονάδες
Μίντλεσμπρο - Μπάρνσλεϊ 2 (4.50) Χ 13 μονάδες
Όξφορντ - Μπρίστολ Ρόβερς 2 (3.60) Χ 16 μονάδες
Trixie (2-3): Γιόβιλ (4.20) - Κόρδοβα (4.20) - Μπέρμιγχαμ (3.10). Με 6 μονάδες στις δυάδες και 3 μονάδες στην τριάδα. Σύνολο: 21 μονάδες.
Και από το σύστημα, μονά αποδεκτά:
Κόβεντρι - Γιόβιλ 2 (4.20) Χ 12 μονάδες
Έλτσε - Κόρδοβα 2 (4.20) Χ 12 μονάδες
Ανοιχτά μπετ: 100 μονάδες
Νέο υπόλοιπο: 769,85 μονάδες


Όπως, ανέφερα στον πρόλογό μου αύριο θα κινηθώ πιο χαλαρά. Θα ποντάρω, λιγότερες μονάδες και έτσι το σουκού, θα το έχω βγάλει στο σύνολο του, με κανονικό ποντάρισμα. Σήμερα, έχω περισσότερες επιλογές, γι' αυτό και βγαίνω στην "μάχη". Αύριο, θα είμαι πιο μαζεμένος, ότι κι αν γίνει...

Η μέρα, μου αρέσει. Έχω υψηλά σημεία με πολύ καλές αποδόσεις. Αυτό μου αρκεί για χαρακτηρίσω την μέρα καλή. Άρα, έχω και απαιτήσεις από την μέρα... Μένει, να δούμε στο τέλος αυτής τι απολογισμός θα γίνει . . .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου