Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Με δύο σημεία της Κυριακής

Συνεχίζεται η αγωνιστική δράση στην Γαλλία. Η Παρί βρίσκεται εδώ και πολλές αγωνιστικές στην πρώτη θέση. Η Μονακό ακολουθεί, ενώ η Λιλ έχει χάσει αρκετό έδαφος τελευταία.

Σημαντικές αναμετρήσεις για ακόμα μία φορά στην Γαλλία. Ας περάσουμε να δούμε τις επιλογές μας γι' αυτή την αγωνιστική.







Δύο επιλογές από τους αγώνες της Κυριακής. Πρώτη  φορά που δεν έχω κάτι το Σάββατο. Δεν μου αρέσει καθόλου το πρόγραμμα του Σαββάτου.

Σήμερα, Κυριακή λοιπόν μου αρέσει το διπλό της Λυών στο 2,50 μέσα στην Ρεν. Η Λυών είναι αισθητά ανεβασμένη. Μάλιστα έχει καταφέρει να βρίσκεται μαζί με την Παρί ανάμεσα στις δύο πιο φορμαρισμένες ομάδες της Γαλλίας. Η Λυών μετράει τρεις σερί νίκες, χωρίς να δεχτεί γκολ. Η Ρεν είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση. Δεν μετράει ούτε μία νίκη στα τελευταία έξι ματς και ακόμα και εντός έδρας αδυνατεί . . . Επιλογή μου το διπλό της Λυών.

Επίσης, μου αρέσει το γκολ γκολ στην αναμέτρηση Μαρσέϊγ - Τουλούζ στο 1,90 το βράδυ της Κυριακής στις 22:00. Η Τουλούζ σκοράρει συνήθως ένα γκολ εκτός έδρας, έχει τους παίκτες να κάνουν φάσεις στην αντίπαλη περιοχή και η Μαρσέϊγ είναι από τις ομάδες που και εύκολα δέχονται γκολ αλλά και εύκολα σκοράρουν. Και η παράδοση λέει γκολ γκολ τα τελευταία χρόνια σ αυτό το ματς.

Αρχικό κεφάλαιο: 1000 μονάδες
Προηγούμενο υπόλοιπο: 966,80 μονάδες
Κέρδη (25-1-2014): - μονάδες
Υπόλοιπο: 966,8 μονάδες
Ποντάρισμα (2-2-2014):

Δυάδα: Λυών 2 - Μαρσέϊγ γκολ γκολ (4.75) Χ 15 μονάδες
Συνολικό ποντάρισμα: 15 μονάδες
Νέο υπόλοιπο: 951,80 μονάδες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου