Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Η Σκωτία δίνει σημεία

Μέσα Ιανουαρίου πλέον στην Βρετανία και η αγωνιστική δράση συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς. Πλήρες πρόγραμμα και αυτό το Σαββατοκύριακο σε όλα τα Αγγλικά και τα Σκωτσέζικα πρωταθλήματα.

Το είπα, το λέω και θα το λέω (μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου). Η Βρετανία φέτος δεν είναι καλή. Τουλάχιστον έτσι πως την προσεγγίζω εγώ (δηλαδή με υψηλές αποδόσεις). Σε κάθε περίπτωση τίποτα δεν κρίνεται πριν το τέλος.

Ας περάσουμε στις σημερινές μας επιλογές . . .





Σήμερα μου αρέσουν αρκετά ως πολύ δύο σημεία από την Σκωτία. Φέτος, δεν ποντάρω συχνά σε Σκωτσέζικα σημεία όμως αυτήν την αγωνιστική μου αρέσουν δύο σημεία. Και θα τα ποντάρω. Συν ένα από την Αγγλία.

Αρχικά μου αρέσει ο άσσος της Ρος Κάουντι στο 3,40 κόντρα στην Ναντί Γιουνάϊτεντ. Η Ρος Κάουντι στα τελευταία τρία παιχνίδια έχει βρει έναν ρυθμό και έχει ανέβει κάπως. Έχει 2-1-0 στα τελευταία τρία ματς. Και μαζί με όλα αυτά ανέβηκε φυσικά και η ψυχολογία των παικτών. Η Νταντί Γιουνάϊτεντ, βρίσκεται σε πτώση. 0-2-1 απολογισμό στα τελευταία τρία μας και 0-1-2 απολογισμό στα τελευταία τρία μας εκτός έδρας. Θα ποντάρω τον άσσο της ανεβασμένης Ρος Κάουντι . . .

Επίσης, στην Σκωτία μου αρέσει το διπλό της Ντάμπαρτον στο 3,60 μέσα στην Αλόα. Η Ντάμπαρτον είναι ικανή για όλα. Μπορεί να κερδίσει οποιαδήποτε ομάδα σε οποιαδήποτε έδρα (αλλά και να χάσει φυσικά). Αυτό μου δείχνει ο απολογισμός 5-0-5 εκτός έδρας. Και μιας και έχω μια Αλόα σε κακή φάση (0-1-2 στα τελευταία τρία) και δύο ήττες στα τελευταία τρία εντός έδρας, λέω να εμπιστευτώ την πάντα επικίνδυνη εκτός έδρας Ντάμπαρτον . . .

Από την Αγγλία μου αρέσει το διπλό της Μπράϊτον στο 3,30 μέσα στην Ντέρμπι. Η Μπράϊτον είναι σε καλή κατάσταση, αποτελεσματική εκτός έδρας και αγωνίζεται με μία Ντέρμπι που είναι ή του ύψους ή του βάθος εντός έδρας. Στο 3,30 θα εμπιστευτώ την σοβαρή τελευταία Μπράϊτον . . .

Αρχικό κεφάλαιο: 1000 μονάδες
Προηγούμενο υπόλοιπο: 396,48 μονάδες
Κέρδη (11-1-2014): - μονάδες
Υπόλοιπο: 396,48 μονάδες
Ποντάρισμα (18-1-2014):

Μονά αποδεκτά
Ρος Κάουντι - Νταντί Γιουνάϊτεντ 1 (3.40) Χ 13 μονάδες
Αλόα - Ντάμπαρτον 2 (3.60) Χ 12,5 μονάδες
Ντέρμπι - Μπράϊτον 2 (3.30) Χ 14 μονάδες
Trixie (2-3): Ρος Κάουντι 1 (3.40) - Ντάμπαρτον 2 (3.60) - Μπράϊτον 2 (3.30). Με 8 μονάδες στις δυάδες και 4 μονάδες στην τριάδα. Σύνολο: 28 μονάδες.
Συνολικό ποντάρισμα:  67,5 μονάδες
Νέο υπόλοιπο: 328,98 μονάδες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου